MORDHOT??




När steg upp i morse och skulle tända badrumslampan hände det ingeting. Jag tände hallampan, samma resultat. Testade spisen, tv:n och kökslampan, helt tyst och oljust. Något var galet, så enkelt är det. Jag ringde Boråsenergi för att kolla läget. Deras support kunde inte fastställa felet och bad mig leta upp elmätaren och strömbrytaren i elskåpet, som förmodligen befinner sig i källaren. Jag gick ner och ryckte i alla dörrar som hade potensial till ett elskåp bakom sig. Hittade ingeting. Ringde hyresvärden och förklarade fallet. När han lite senare dök upp ställde han frågan:
 - Har du haft någon på besök? Några kompisar??
 - Njae,, inte direkT, VADÅ?
(stängs strömmen av om man har en kompis på besök?)
 - Du vet ingen som kan tänkas skoja med dig?
 - Skoja? Öh nä, jag känner ingen med humor?
- Din strömbrytare var AV. Någon måste ha gått och stängt av den.
Jag kröp i säng 01:30 igår kväll/natt och då fungerade strömen fläckfritt. Har någon mitt i natten gått och stängt av min ström? MORDHOT? ETT VARINGENS ORD? jag vill flytta.... HJÄLP

Kommentarer
Postat av: niiiiils

ja tror du går i sömnen! =)

2009-09-29 @ 14:38:12
Postat av: Anna

Kom till Visby. Här finns ström dygnet runt. :)

2009-09-29 @ 14:43:37
Postat av: mor

låter nästan som om du var i svensås,det blåste ju litegrann i går...

2009-09-29 @ 15:37:17
Postat av: KRISTIN

It was me!

2009-10-02 @ 15:03:26
URL: http://kristinprallin.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0