killen i de vita badbrallorna överlevde!

Imorgon ska man klä sig svart och sörja Jesus. Men eftersom vi alla vet att han på tredje dagen uppstod igen ifrån det döda känns det hemskt onödigt att förspilla en dag med sorg. Om vi släpper killen i de vita badbrallorna och fokuserar på en viktig sak. FYLLA MIN BINGOBRICKA! Har du ett ärende eller två förbi min kära mack, inhandla följande (OBS: Jag måste stå i kassan)
 - Frukostmenyer
 - Hot Taco
 - 2x Påskägg
 - En ljudbok
 - Två dunkar spolarvätska
 - Två oljor
 - Premiummos-meny
 - 4 påsar dragster

Kommentarer
Postat av: mor

synd att jag inte bor i borås, då skulle jag handla utav dej!!!

2010-04-01 @ 19:07:31
Postat av: En boråsare

vilken mack? antar att det är en av statens oljor...

2010-04-03 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0