Fortsätter med kortkort i löparspåret!






Jag sprang, jag svettades, jag duschade, jag åt och läste sedan BT.se.
Dagens maffiga rubriker:

PIPPIN TILLBAKA I HOLKEN, OCH NU ÄR DEN ARTBESTÄMD

ÅTAL FÖR STÖLD AV RAKHYVLAR
Tre män misstänkts ha försökt stjäla rakhyvlar värda över 5000 kronor på Ica Maxi i Borås.

OCH PLÖTSLIGT HADE LYXVILLAN I VARBERG HAVSUTSIKT - SKOG FÖRSVANN
Men mellan tomtgränsen och havet låg en del av en skog. Skogen hindrade fri havsutsikt. Men nu är skogen plötsligt borta, skriver Hallands Nyheter. Skogen är olovligen röjd från tomtgränsen till järnvägen som går nedanför huset. Vem som röjt skogen är oklart. Men polissak blir det.

RÅDJURET ÄTER TONVIS AV FODER

Inser att jag med trygghet kan fortsätta med kortkort löparspåret utan påhopp av varesig män, femenister eller argsinta kamphundar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0