Mutad thai livar upp boråsregn!




Regnet vräker ner, tack Borås. Hösten är kommen lixom mörker. Jag har smålängtat hela sommaren efter stearinljus på soffbordet och tekoppen i knät. Men oftast är bilden i huvudet mer mysig än vad verkligheten bjuder på. Dock fixade min kock en hel tapasmiddag efter att ha hävdat sig som stammis på kinarestaurangen. Killen i kassan gav med sig och skickade med friterad banan och glass. Mitt nya liv börjar imorgon. Det jag ville få sagt med hela muthistorian var att: DET VA MYSIGT.

Kommentarer
Postat av: jessica

carro jag tycker seriöst att du ska rikta in din karriär mot serieteckning!

2010-08-23 @ 23:05:16
Postat av: Carro

roligt du. =p

2010-08-23 @ 23:33:51
Postat av: FC

HAHAHA

2010-08-24 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0