DU behöver verkligen inte läsa skiten






En snabb uppdatering av mitt sjukt spännande liv;

* Jag förstörde alla stjärtas dag ifrom av ett psykbryt

* Jag fik en arg tant på mig som inte förstod varför jag inte stod och vaktade hennes gräddade våfflor under brunchen. Jag förklarade att personalen varken hinner passa eller grädda några hjärtformade frasvåfflor då vi har fullt upp. Tanten förstod inte alls och tyckte detta var dålig service från vår sida.
-Då får våfflan ligga kvar, jag skiter i den.
10min senare luktade hela undervåningen bränt och kön var 20m lång. Tack tanten.

*Jag besökte Svensås och naturligtvis tog ett strömlöst hus emot mig. Vattenfall koncentrerade sig mer på att lossa den fastkörda bilen i den 7 höga snödrivan än att fixa ström till kl 20:00: PÅ SPÅRET FFS!

*Idag besöker norrbaggen Kling Borås och just nu är jag sjukt stressad då jag sitter megalökig framför Sony efter ett mördarpass på gymet. Jag måste dra


Kommentarer
Postat av: bror

Tönt!

2010-02-15 @ 19:20:52
Postat av: Filterkungen

Snyggt att du matchar Nalle Puh.

2010-02-15 @ 19:43:04
Postat av: Anonym

haha den där "fidde" verkar ju bra.. misslyckas på alla hjärtans dag

2010-02-15 @ 22:11:46
Postat av: Sarah

Vi vill ju läsa o väntar alltid på nya inlägg :) Puss

2010-02-15 @ 23:38:04
Postat av: Petter

våfflor ska gräddas länge och väl!

2010-02-16 @ 00:18:00
Postat av: mor

men visst är det väl lite småmysigt när strömmen går, inte på en fredags kväll men annars, eller....?

2010-02-16 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0