Finns elallergi?



Kollar Outsiders och fascineras över människor som påstår sig elallergiska. Konstigt att det bara är flummiga och multiestetiska och störda människor som väljer att gå ut med sin sjukdom. Frågan är om det är lampans ljusrör som ger dessa individer störningar på hjärnan eller om dom faktiskt föddes med skiten.
Det bästa är att ingen elallergiker kan kommentera detta inlägg med någon sur kommentar då datorer förmodligen sänder ut mest elektrisk strålning av alla ting. Så börjar du mucka här är du antagligen inte allergisk. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. håller iofs med dig.

men multiestetiska? är det folk som kan sjunga,spela,måla och dansa? roligt ord. men jag undrar lite kring din formulering. är det något negativt med att vara multiestetisk? är det så att man blir elalergiker om man är multiestetisk?

2010-02-08 @ 21:17:33
Postat av: Filterkungen

Estetiska människor är ju överlag konstiga så jag förstår dig precis Carro.



Michael Jackson, jätteestetisk och skitkonstig.

2010-02-08 @ 21:24:47
Postat av: Anonym

ja, det hade varit bättre om alla arbetat med filter.

2010-02-08 @ 21:32:43
Postat av: Jessica

Jag sa exakt samma sak när jag kollade på eländet. Psykiska fel finns det gott om men inte är man då allergisk mot en dator!

2010-02-08 @ 21:55:16
Postat av: Ida

Om jag ska tro på att det finns så vill jag först ha en vetenskaplig förklaring och en utförlig forskning som stärks av minst 10 doktorer och 20 professorer!

2010-02-09 @ 11:19:25
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är skillnad på att vara estetisk eller multiestetisk. Multiestetisk är personer utan ngn speciell tallang men gillar gärna att väsa i en mic och göra osensuella höftrullningar på ett konstigt sätt...

Jag tror inbillning har sjukt mycket med denna sjukdom att göra. !

2010-02-09 @ 15:25:49
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0