Jag vill gå på konferens!



När jag blir stor ska jag se till att bli anställd på ett företag som är suckers för konferenser!
Konferensfika på Ellagården är lyx...!! Idag fick kontorsnissarna smaka på denna kaka, otroligt tjusig.
 - Är det äkta frukt eller endast prydnad?
Jag tror man lyckats hårt med dekorationen om gästerna tror att allt det fina är oätbart. Jag förklarar stolt som tuppen:
 - Tänk dig, det är äkta frukt!
 - Åh får man ta två?
Är det frukten som naggar smaklökarna har vi en fruktskål på bardisken.

Kommentarer
Postat av: jessica

ååh konferens !

är det du som har bakat? i så fall går det ju lika bra att komma hem till dig :)

2010-02-17 @ 19:15:06
Postat av: Carro

jag ligger inte bakom dessa, TYVÄRR

2010-02-17 @ 19:16:28
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh herre gud! Först läser jag din blogg och blir inspirerad till att börja träna och har endast jeansshorts i tankarna, hela dagarna långa. Och sen publicerar du en sån här smarrig bild, snacka om frestelse, en aning taskigt ;)

Snacka om 40 dagar i öknen... =)

2010-02-17 @ 21:13:21
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0