Länge leve svartjobbarna!!

Hej!
Jag har fått en fet räkning. Min kära badrumslampa slutade leva och eftersom jag inte känner någon händig man med en rejäl borr ringde jag en okär hantverkare.
Han var här 20min innan jag drog till jobbet, då satt den nya lampan på plats och det enda som skulle till var att vrida dit den söta glödlampan.
ATT VRIDA DIT EN SÖT GLÖDLAMPA TAR TYDLIGEN 1H 10MIN!!
Enligt räkningen tar det 1,5H för en utbildad karl att sätta upp en fjuttig lampa!! Lägger sedan på diverse kostnader och skickar en gullig räkning på: 992 SPÄNN!
Lampan i sig kostar 163.50kr...
Länge leve svartjobbarna!!

Kommentarer
Postat av: Ida

När vi renoverade lägenheten var en rörmokare här och skruvade på två muttrar under handfatet, tog knappt 10min, muttrarna kostade typ 50:- styck och fakturan var på 1200:- Tacka fan för att han inte var här längre än så för den fakturan hade jag inte velat se!

2010-02-12 @ 20:48:27
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0