Skyddsängel eller vardagshjälte?






Jag står och fifflar med mina mynt vid parkeringsautomaten och inser till min förtvivlan att 15kr inte kommer räcka. 
- fan också
Jag börjar ställa in huvudet på en omparkering och en promenad tillbaka. Om 15min startar passet och stressen börjar blotta sig. 
- Kan jag skänka dig en slant?
Mitt från ingenstans dyker en farbor upp och trycker upp en femma i handen
- Ta den damen, jag överlever ändå.
Sen gick han.
Skyddesängel eller vardagshjälte? He did my day

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken hjälte!

2010-02-16 @ 13:55:11
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: mor

visst finns det underbara människor, jag känner jätte många!!!

2010-02-17 @ 07:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0