Störande ting




En kommentar som jag riktigt avskyr, som gör att jag måste bita hål på läppen för att inte släppa en tyken eftersläntare..
 Klockan är 18:03 och din kompis/mamma/chef/syster/hund/ eller någon annab typ i din närhet kläcker följande:
 - Shit vad jag är hungrig, jag har inte ätit på hela dagen

DUFÅRSKYLLADIG SJÄLV! OCH NEJ JAG KÄNNER MIG INTE ALLS SKULDBENÄGEN OCH ÄCKLIG NÄR JAG REDAN STOPPAT I MIG FRUKOST, LUNCH OCH EN RIKTIG KLADDIG KLADDKAKA. Har din kost uteblivit och du känner dig stolt med ditt 0kalori-intag, håll det för dig själv och låt oss andra njuta av kolhyderater!


Kommentarer
Postat av: Petter

Det är aldrig ok att säga att man är hungrig? det kanske inte alltid är frivilligt.

2010-02-20 @ 10:53:37
Postat av: mor

du är bäst!!!!!!

2010-02-20 @ 23:12:48
Postat av: Anonym

ett mycket bra inlägg! håller helt klart med dig!

2010-02-22 @ 21:01:19
Postat av: Theokatarina

Great Site thanks

2012-03-21 @ 10:35:02
URL: http://theokatarina.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0