Supersize ME



Dokumentären supersize me har pågått i 26min. Än så länge har den misslyckats med att locka fram mina äckelkänslor och endast fått mig sjukt sugen på flööt. Men eftersom kylskåpet endast erbjuder ägg och keso tänker jag: minishorts, kortkort, sommarklänning och bikini. It works.
Tro det eller ej, men det är inte expediterna bakom disken som påverkar vädret. Du behöver inte komma in och praktiskt taget skälla ut oss för snökaoset. Även fast jag idag önskade en fet lokal skur äver ett tvättäkta nylle som inte förstod att man måste ställa en mugg under kaffemaskinen innan man trycker på knappen. Sen börja asgarva och agera så oimpulsivt man bara kan genom att låta hela kaffesattsen rinna ut.. Ingen ursäkt, ingen erbjudning om upptorkning, han bara drog. Kunden längst fram i kön som såg spektaklet kläckte ur sig följande:
 - skottpengar på vissa

Kommentarer
Postat av: mor

kan bara hålla med längst framikönkunden!!!!!!

2010-02-03 @ 20:56:45
Postat av: Ida

Det borde vara skottpengar på många!

2010-02-03 @ 21:51:03
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0