T9 stödjer inte a.t.t.o.m.u.a.t








Konversation mellan två foundation-i-en-alldele-för-mörk-färg-tjejer i väntan på min älskade buss

Tjej1: Asså, hur stavar man till automat?
Tjen står och fipplar med sin rosalysande mobil
Tjej2: a.t.t.o.m.u.a.t tror jag. Jag vet att det är ett U med i alla fall
Tjej1: Aå åh, jävla skit mobil. Den stavar fan aldrig rätt. T9 är skit
Tjej2: Ah jag vet, det funkar fan aldrig.

Jag blev så hypersugen på att kläcka en litenliten spydig kommentar om att det kanske inte är funktionen T9 som är kass... Samt tipsa om ev smink-kurs för nybörjare. Men eftersom jag är en konflikträdd liten tjej som ogärna muckar gav jag dom endast en döende blick och drog.


Kommentarer
Postat av: far o mor

var dom blondiner

2010-02-02 @ 21:07:58
Postat av: AxiePaxie

Tänk vad världen är fin :)

2010-02-02 @ 23:09:28
Postat av: KRISTIN

HAHAHAA!! smink-kurs för nybörjare! Klockrent ;D

2010-02-03 @ 12:17:49
URL: http://kristinprallin.blogspot.com
Postat av: Ida

Skitkul ju! Haha

2010-02-03 @ 12:50:40
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0