3:e världskriget som Magnus misslyckades med



Magnus Ugglas hånande låt till vårt grannland Norge fick följande bemötning av norrbaggarna:
"Vi norrmän bör ju se på det som en ära att svenskarna använder bästa sändningstid på oss"
"Det är ju bara roligt. Svenskarna har bättre komiker än vi norrmän har"

Jag är besviken. Hade sett fram emot uppror och hämndaktioner. Hur hatet mot Uggla växte i samma takt som Norge isolerade Sverige ifrån att köpa olja och fisk. Slagsmål i skidspåret och bojkottning av alla svenskar i Norges yrkessamhälle. Lite action i vardagen. (Inget illa emot mina kära vänninor som sliter i baggarnas huvudstad; Oslo)

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

i den norska kvällstidningen jag läste hade dom faktiskt lagt fram det som att det var ett hån mot landet.

jag påpekade för mina norska vänner att det ju stämmer att sverige är bättre på precis allt :D

2010-01-19 @ 20:13:56
Postat av: Carro

bra jessica. du gör mig stolt. starta krig!

2010-01-19 @ 21:09:48
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: jessica

behövdes inte, dom höll med. dom är inte smartare än så!

2010-01-20 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0