Att sprida glädje




Ett sms och en bloggkommentar, det räckte! Nu är jag varken nere eller sjuk längre, bara lyckligt lottad och sugen på livet igen. Är detta humörsvägningar? Tjejtjurig? Jag ska sluta lipa och vara tacksam för min vardag.
Jag vill dela min glädje på följande sätt under morgondagen:

* Le åt varje kund, inklusive de som vänder kortet åt fel håll, vill betala för fel pump, beställer en dubbelcheese, lämnar fram skrynkliga sedlar , pratar i mobil under hela handlingsprocedueren samt de som klagar på vädret.
* Jag jobbar gärna över en halvtimma gratis
* Jag svabbar gärna golvet, en två eller tre gånger om det kan få en kund glad, om inte annat sprida lite skadeglädje.
* Jag ska berätta för alla hur underbart skönt det är att jobba dubbelt hela helgen och le lite extra när jag berättar att det närmaste jag kommer alkohol är att diska någon annans drinkglas

Kommentarer
Postat av: Filterkungen

Bra för dig!

2010-01-21 @ 08:46:10
Postat av: Ida

Bra! Det gillar vi! =)

2010-01-21 @ 13:00:01
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Daniel

Välkommen tillbaka!

2010-01-21 @ 15:19:35
Postat av: marielle!

så skulle jag med vilja ha det!

2010-01-21 @ 16:41:36
Postat av: jessica

gillar den första punkten, helt sjukt hur störande sånt kan va, men idag var jag så trevlig mot alla som ville ha två extra poteter och tyttebär så jag är stolt över mig själv!

2010-01-22 @ 00:15:12
Postat av: far

sonny varning kallas det för

2010-01-23 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0