Fetishannons




Jag har sjuk liten fetish som människor runt omkring gärnq misstycker. Jag kan bli stående vid tvål/shampo/sköljmedel/balsam - sortimentet i flera minuter och underhålla mig själv genom att öppna varje flaska/burk och sniffa. Dessa dofter stillar mina sinnen och ger mig en fridfull harmoni i magen. Känner jag mig ofräsch kan det räcka med en go shampodoft i näsborren för att dämpa min obehagliga stankkänsla. Vill jag bli nostalgisk pressar jag bara upp lite balsam som användes under högstadieperioden för att sedan direkt minnas omklädningsrummet i Mogahallen.
Om någon känner samma sak vill jag gärna träffa dig, mörk, grönögd, vältränad, helst -88 och uppåt. Jag gillar svamplockning, lugna hemma kvällar och djupa samtal om livet
Tveka inte
// sweetie_pie_88

Kommentarer
Postat av: AxiePaxie

Det där med Balsam och schampoo tar liiite för stor del av vissas liv haha..men det är klassiskt!

2010-01-10 @ 23:37:18
Postat av: Ida

Haha! Jag gör samma sak! (Sorry att jag inte är av manligt kön, född -88 och vältränad!)

2010-01-10 @ 23:38:25
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0