GUUUUUUUUUUUD

Dammråttorna hägrar och diskberget växer, ändå städade jag I FÖRR GÅR! Jag är ju den grisigaste människa som haltar på denna jord. JAG VILL INTE GÅ UT TILL KÖKET OCH DISKA, JAG VILL INTE! ångestångestångest.
Snälla gud, skicka hit någon villig och billig som mer än gärna putsar rent mina stackars små tallrikar! Jag lovar att be aftonbön varje dag i en HEL vecka och jag lovar att aldrig mer skriva eller säga: herre gud, gud min skapare eller liknande fraser som förnedrar dig. AMEN

Kommentarer
Postat av: Filterkungen

ring daniel

2010-01-13 @ 13:24:03
Postat av: Sarah

Hittar du någon så skicka ner personen hit sen! innan min disk kryper ut själv.. haha

2010-01-13 @ 14:23:40
Postat av: Ida

Du kan få låna Robin! Han är bra på att ta hand om sådant. Köpte honom på renthem.nu ifall du vill ha en egen :P

2010-01-13 @ 14:45:49
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Carro

Betyder det att jag kan köpa daniels hushållsnära tjänster på renthem.nu och efter ren lägenhet skicka ner honom till sarah? är det så jag ska tolka det ??

2010-01-13 @ 14:56:35
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: Filterkungen

Tror nog att daniel gärna stannar hos dig

2010-01-14 @ 07:33:29
Postat av: Ida

Nu ska vi tänka lite ekonomiskt... Det blir ju billigare på sikt om du köper Daniel. Ska du hålla på att hyra honom varje gång det är smutsigt så kan det bli dyrt. Tänk på att disk ständigt återkommer :D

2010-01-14 @ 10:46:09
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: kickan34

haha jag måste oxå diska. o städa.. hm men vill inte riktigt ta tag i det.. än.. kanske imorrn eller till helgen. Då. kanske DÅ.. :) :O :P Kram

2010-01-14 @ 19:13:06
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Daniel

En kompis till mig hade anmält sig till en datingsite för sexutbyte!! ok, han är lite speciell.. Han fick kontakt med en tjej, dom bestämde enligt hennes önskemål att hon skulle lämna dörrn olåst, han skulle gå in, ställa sig och diska naken, hon skulle komma och överska honom diskande. tydligen hennes konstiga turnonfetish. hursomhelst så gick dom aldrig helavägen utan hälften igenom så bestämde dom sig för att gå å fika istället, han bjöd på fikat.. kanske är nåt för dig carro. lure them in:) jag skulle för övrigt aldrig gå på nåt sånt enkelt knep.



2010-01-14 @ 19:14:46
Postat av: Carro

daniel jag tror hela denna historian handlar om dig ;)

2010-01-14 @ 19:56:48
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: Daniel

nejnej, i min historia så börjar tjejen gråta innan jag hinner vända mig om, sen får hennes kompis bju på fika.:)

2010-01-14 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0