Hur tänks det?

Västtrafik höjer priserna år efter år då sveriges befolkning bojkottar de blå bussarna. De vill att fler åker och de vill ha fler betalande!
Jag ska åka till Viared, jag vill ladda mitt kort med 100kr jag får som svar:
 - Gör det på nästa resa
Jag åker ifrån Statoil till stan, vill ladda mitt kort:
 - Kan du göra det på nästa resa?
Jag åker ifrån stan till mitt hem, vill för sista gången ladda mitt jävla kort:
- Nejnej gör det på nästa resa.
Jag åker ofrivilligt gratis med ett bolag som behöver all inkomst de kan få.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade varit jäkligt nöjd! Hur mycket pengar sparade du? Hehe :D

2010-01-25 @ 18:58:45
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-25 @ 19:08:49
Postat av: Amanda Boberg

carro! jag är en av dom. en av dom som läser men aldrig kommenterar. skulle bara säga att jag är inne då o då o läser din blogg för du skriver så himla roligt! älskart! sluta aldrig blogga! kram på dig!

2010-01-25 @ 19:10:11
Postat av: Carro

Nu blev jag sjukt glad Boberg, tack!:)

2010-01-25 @ 19:27:46
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: adde

Hahaha grymt roligt carro barro

2010-01-25 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0