Imorgon är jag Pilot


Min ärade dukning i temat: Vinterbröllop

Igår hägrade bröllopsyra på jobbet. Jag fick äran att ordna med bröllopsdukningen, vilket i sig är en hedersam uppgift då dekoration, avståndsmätning och öga för stil inte är min starkaste sida. Fortsatte kvällen med att servera med högerhand, vilket jag och Einstein har svårt för då vi föddes vänsterhänta. Avslutade kvällen som bartender och blandade, shakade och korkade upp som aldrig för. Känner efter gårdagen mig helt orädd för nya jobbmöjligheter. Ge mig ett SAS-plan imorgon.


Kommentarer
Postat av: far

snyggt pluttelina!

2010-01-17 @ 19:01:12
Postat av: tobias

snyggt!

2010-01-17 @ 19:12:52
Postat av: Ida

Jättefin dukning! :)

2010-01-17 @ 19:37:40
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0