Konversation från damrummet

Jag ska in och plocka glas i frånn damrummet som det så förnämt heter. Jag står med ryggen mot den enorma spegeln för att grundligt utförska felställda glas och ölflaskor. Bakom mig (framför spegeln) pågår en konversation mellan två lite ´förfriskade tjejer:
 - Asså du är bara såå schnygg
 - Hallå ska du säga, första gången jag såg dig jag tänkte ba jävla va snygg
 - Lägga av du e sjuukt mycket schyggare än mig
 - Öh nä de e jag verkligen inte

Eftersom jag inte sett vare sig den vänstra eller högra tjejens utseende än och att jag fortfarande står med ryggen emot föresteller jag mig dom lite fjortis. Blonda, korta klänningar, putande läppar och vulgär uringning.
Jag vänder mig om....
Min första tanke: Jag älskar att tjejer peppar sig själva och oavsett utseende ändå kan stå framför en spegeln och hylla en tjej med liknande outfit och kinder. Jag älskar att dom går all in och kör, gör det med stil och att dom har varandra som stöttepelare. Jag älskar ullkoftor, flätor, sneakes och svart läppstift

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha.. sjukt bra!

2010-01-09 @ 13:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0