På gott och ont




Då va det bevisat, GUD FINNS!
När jag entrade hemmet vid 23, efter jobb, träning och lillördagsfirande LYSTE disken med sin frånvaro!? Jag gick på toa och skulle tvätta av mig sminket och förvånades över hur lätt vattnet rann ner? Någon har "rensat" handfatet?
Gud finns, likaså änglar av gudomliga slag. Tackar och tar emot och börjar med aftonbönen redan ikväll.

Djävulen finns också..
Jävla busschaufförer! Jag missade den anslutande bussen till jobbet idag för att världens segaste chaufför inte kunde köra efter tidtabellen!!!! Det är bara lod som åker buss, dom har inget liv och ingen tid att passa, bevisat en gång för alla!
När den sura tanten på tidpunkten fick höra om mitt problem tryckte hon upp en broschyr i nyllet på mig "fyll i denna"
 - VADÅ KOMMER JAG SNABBARE TILL JOBBET DÅ?
 - nä?
 - TACK FÖR HJÄLPEN, TACK!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va fan, ingen hade vart hemma hos mej o städat minsann!! Fick jag allt göra själv i morses.. Lööööööve!

2010-01-14 @ 18:55:15
Postat av: Luisa

Jag försöker härmed skaffa mig en vän för livet och sedan påpeka att jag vet vem gud är.

2010-01-14 @ 19:00:07
Postat av: Ida



Kanske dags att skaffa bil? :O

2010-01-14 @ 19:00:26
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Carro

alla är värda en gud. amen

2010-01-14 @ 19:55:33
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: far

skicka gud till svensås oxså

2010-01-15 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0