Sarah och Luisa gav 2009 ett värdigt avslut!







(Endast två bilder lyckades min telefon klicka av, sen ville han bada i champange, avled av sina fysiska skador senare på kvällen)


Sarah och Lollo räddade avslutningen på 2009 samt en grym invigning av 2010. Jag slet på statoil till 22, sedan rullade Lollo, även den sk V.I.P-kvinnan, fram sin röda pärla och hämtade upp mig. Hemma i min lägnhet hade dessa små söta varelser dukat, bakat, kokat, städat och fixat fram världens bästa nyår..!
Lövbiffsrulader med bacon och parmsean, ungsbakade rotfrukter med en krämig sky (krämig sky?). Efterrätten fick jag ingen större förklaring på, men en vit chokladtårta med mandelmassabotten och cointreau. UTSÖKT! Vi fick sällskap av tre stycken oerhört stiliga herrar där skål efter varje missad poäng blev en klassiker.
Jag somnade runt 10:00 (på morgonen!) och vaknade 14:00 med två timmar kvar till jobb..
Gott nytt spytt år! Efter en pizza, mycket städ, ett varmt bad och en grundlig rengöring mår jag riktigt jäkla bra.
Välkomen 2010!


Kommentarer
Postat av: mor

2010-01-02 @ 09:33:04
Postat av: mor

ja dom vännerna ska du vara rädd om caroline, måste kännas bra att börja 2010 med dom!!! Vad jag är glad att er nyårsafton blev så lyckad

2010-01-02 @ 09:38:01
Postat av: Sarah

Det var riktigt trevligt Carro o tack ska du ha!! :) VIP-kvinnan, hahah va kul det va! SKÅL!!!

2010-01-02 @ 11:26:00
Postat av: Filterkungen

Blev lite tjejsurt där ett tag

2010-01-02 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0