Sitter du med svaret i bakhuvudet?







Tankar kring sprit

Jag har knappt (läs knappt) druckit en dropp sen nyår. Det har sen nyår inte gått en dag utan halsont och snor.
ÄR DET BARA JAG SOM SER EN KOPPLING?

I lördags var vi ute. Jag blir sentemental och lullig. Sämsta bieffekterna efter ilska. Beror detta på:
1: Jag drack för bladat?
2: Jag dricker för sällan?
3: Jag va tjejtjurig redan innan, och allt bröt ut med ett järn i handen?
4: Slumpen?

Dagen D är en dag av plåga. För ett halvårsedan berödes jag inte av bakfylla, förutom lite kemisk ångest som enligt säkra uppgifter är sjukt normalt. Vad hände?

(När min far och mor ser detta inlägg kommerr det inte dröja många sekunder innan mobilen plingar till iform av ett sms, innehållandes: Dröse)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns bara 2 logiska förklaringar.



1. Du dricker för sällan.....Suit up!



2. Du är tjej....ni blir töntiga av alkohol

2010-01-25 @ 20:42:52
Postat av: mor o far

dröse gånger två!!!!!!!!!!

2010-01-26 @ 06:55:26
Postat av: Tysken

Alt. 3

2010-01-27 @ 23:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0