Sluta slakta mina ben !





Ett försenat nyårslöfte då jag vägrar att förhasta mig.
Jag har kommit underfund med att om jag ska bli kvitt mitt sockerberoende måste jag sluta med godis, HELT. Ni läste rätt (!!) Men det är inte Ok att socker ska styra delar av min vardag. Hur svårt kan det egentligen vara ? Du får bara plattare mage, helare tänder (mer hela tänder) och pengar kvar i plånboken.
Mitt andra löfte är att aldrig mer använda de oranga engångshyvlar som praktiskt taget slaktar sönder mina ben. Nästa investering är en femenin hyvel med multifunktionella blad innehållandes aleovera, check!
Då KÖÖR vi Caroline Wallin!

Kommentarer
Postat av: mor

nämen du, ska du bli så himla redig nu, jobbig du är!!!!!!! du menar alltså att det inte kommer att blir några mer ferarri bilar i soffan då????

2010-01-23 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0