Snabba slut




Snabba Cash, lite besviken.
Först och främst blandade jag ihop alla turknamn, jag hade ingen aning vilka som var vänner eller fiender när alla hette Ramo, Sadi, Sudo, hade mörkt hår, bröt på serbiska och svor likt djävulen själv.
Sen gik allt åt helvete hela tiden. Jag är fortftarande född till en lyckligtslut-människa och vill le av behag när jag lämnar den röda sametsstolen. Igår blev jag mest paff när slutridån blottades och ljuset skruvades upp; DEN KAN JU INTE VARA SLUT NU!?
Tydligen kunde den det..
2 av 5 toast

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också hört att den skulle vara dålig vilket är synd för boken är grymt bra! Tydligen ska det komma en film till så de la upp slutet på det sättet för uppföljarens skull... Men jag håller med dig! -Inte kul när det slutar olyckligt! Men tack för recenssionen, nu vet jag att jag inte ska lägga pengar på den filmen!

2010-01-26 @ 20:47:21
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: mor

jag säger bara MATS T OLSSON (filmskrivbent i bt) släng dej i väggen!!! CAROLINE K WALLIN är den absolut bästa på att ge filmrecensioner!!!!

2010-01-26 @ 21:12:37
Postat av: marielle

bra då slipper jag slösa 100 kr på det, tack!

2010-01-26 @ 22:12:27
Postat av: AxiePaxie

Låter lovande..lyckliga slut är överskattat!

2010-01-27 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0