Klämkäcka Acne





Att köpa jeans under en dag som är kvinnans värsta i månaden..
Med tanke på kroppens osexiga uppsvullnad är påtrycknigen av ett par svintajta acnejeans förjävlig!! Hur jag tänke när jag fick prov-idén i huvudet, ingen aning. Hur Fidde tänkte när han brevid stod och peppad världens lipigaste tjej, ännu mindre aning. Men här sitter jag och försöker andas, lite fattigare..
Killen med dom cola glasögonen sa att Acne är obehagliga i tre dagar. Sen formar sig jeansen efter kroppen och det blir en drömbyxa...
JOMENVISST

Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snygga! Jag vill också ha =)

2010-01-30 @ 18:22:51
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Mr

Hur snygga som helst!

2010-01-30 @ 18:58:09
Postat av: Anna

Jag förstår dig, det är inte kul.. Men killen med de coola glasögonen ha rätt, stå ut i tre dagar så sitter dem som dem ska, BTW Dem va skit snygga! :D KRAM på dig :)

2010-01-30 @ 23:42:52
Postat av: luisa

han har helt rätt. älskar mina acne :)

2010-01-31 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0