Veckans händelser i traditionell punktform:

* Jag vann en inbördes säljtävling på jobbet med pris: EN LUNCH. Detta betyder att jag slipper trycka ner en halvklar laxbit i min ofräscha matlåda och kan se fram emot en smarrig FSC-sallad...

* Jag bokade om Åre resan och fick reda på av tanten i luckan att mitt ombokningsvärde var högre än kostnaden för den nya billjetten.
 - Jahaa, eftersom du inte kan få några pengar tillbaka får jag lägga på diverse kostnader på din resa.
Så på vägen upp åker jag förstaklass med tre-rätters inkluderat, GÖTT!

* Första kunden under gårdagens öppning kläckte ut sig följande
- Va fan har du gjort med håret, vilket rufs??
Jag hade min sedvanliga tofs i nacken?
- Du ser inte pigg ut dö, va fan du måste ju sova om nätterna!
Kände jag mig trött blev jag inte piggare av hans salivsprutande i nyllet. Jag försökte le vänligt men tappa det när jag fick en ansiktsdusch ifrom av världens största nys. TACK

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA! Vad är det egentligen för folk som hänger på Statoil?

2010-01-22 @ 19:42:00
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0