Baken i backen, solen i nacken!



Åre har idag bjudit på ett fantastiskt väder. Kändes grymt att knäppa på sig de förbaskat obekväma pjäxorna och bemöta de snötäckta branterna Dock blev åken få då sällskapet som under 2h talat kodspråk och åkt 30m framför tappade suget. Kände mig lite halvmobbad och längtade till en fet backdag med Kling imorgon. Den allra coolaste i sällskapet flippade när jag fick svårigheter att knäppa skidan i 90graders lutning, strösslet på glassen blev när jag i ett förbannat tillstånd missade skidan, voltade och landadepåröven, 10m nedanför den efterblvna cpskidan. Trevligt att träffas, hejdå! tänkte båda och den som skrattar åt mig imorgon kommer dö!

Kommentarer
Postat av: kling

alltså jag är ju väldigt cool men jag tror att detta ska gå bra ändå!!

2010-03-22 @ 22:00:50
Postat av: fotonich - smyckedesigner

Hej just nu har jag tävling i min blogg hoppas du vill vara med och tävla :)



I potten ligger ett fint armband från Cali.



Kram.

2010-03-23 @ 23:08:50
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: carro

2010-03-24 @ 10:52:00
URL: http://enfetblogg.blogg.se/
Postat av: Luisa

SÅ rätt skrivet. GILLA

2010-03-25 @ 01:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0