Hur har jag mage..



Magkatarr, tack!
Efter helgens bravader med vin, utebliven kost, massa kaffe och en hel del stress strejkade min käraste ägodel.
Jag skulle öppna statoil 09.00, steg upp och hade precis avklarat morgonens toabesök när någon attackerad mig bakifrån och tryckte kniven i magstrupen. Det gjorde så jävla ont att jag inte för en sekund befarar samandragningarna innan slutet på graviditeten.
Jag sjuk skrev mig, klunkade proviva och åkte till akuten. Efter 3h, med 5 olika läkare, 4 olika besöksrum, upprepande frågor, fel journal och en förfrågan om undersökning i korridoren (!!??) kom jag i samarbete med Mohamed fram till magkatarr.
Fördelarna med sjukdomen är att man endast får ge sin valk mjuk och lättarbetade föda. Det vill säga: Vittbröd och snabbmacaroner. Till min och mr F förjusning!

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då... Krya på dig!

2010-03-01 @ 12:40:55
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: Mooohrali

är du säker att du inte är gravid?

2010-03-01 @ 12:41:32
Postat av: Carro

Tack Ida!

Japp jag är helt säker

2010-03-01 @ 13:08:56
URL: http://enfetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0