Mamma är en langare!!

Byvandring med avslutning på systemet. Jag inhandlade en rödvinsbox med en älg på, La Chasse. Mor och Fars favoritvin, liksom mitt. Denna händelse fick mig att tänka mammas smidiga langning på min student.
 
Mamma: Jag ska ha en flaska champange
I Kinna finns det inget som heter självplock, utan allt sker bakom disk
Kassörska: Jaha, och vad vill du ha för någon champange
Mamma: Hehe det är inte så noga, det är bara till mon dotter som ska ta student....en
Ojdå
kassörska: Det där hörde jag inte
Mamma fick sin flaska under en snabb betalning.

Kommentarer
Postat av: mor

hahaha ja nu kan man skratta åt det, ganska retligt då

2010-03-20 @ 14:29:34
Postat av: Ida

Haha! Klockrent!

Men nu har till och med Kinna äntligen övergått till självplock faktiskt, så hon slipper göra samma misstag inför Johans student ;)

2010-03-20 @ 15:34:11
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0