Right?

- Jag vill ha en röd right, mjukpack
- Vi har bara hårdpack, Right har slutat sälja mjukpack
- Hehe, nä det har dom inte..
- Hehe jo det har dom. Har du kunnat köpa det på andra ställen senaste veckorna är paketen förmodligen äldre
- Hehe nä det är dom inte
- Meh, jo, dom finns inte längre
- Hehe Jo det finns visst
andas andas ands andas
- Spar ett mjukt paket och lägger över, ett gott råd. För du kommer inte kunna få tag på mjukpack något mer., KAN JG HJÄLPA NÄSTA!
- Hehe jo det kommer jag

Kan Right kontakta denna sjukt tröga person och förklara ATT JAG HAR RÄTT.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Vad var detta för stolskott? Ung? Gammal?

2010-03-30 @ 22:29:33
URL: http://idaflaat.blogg.se/
Postat av: LOBO

Haha! Jag har hittat din blogg igen! :D Vad spelar det för roll om du har rätt eller inte? Är det egot som VILL bättre än personen du pratade med? Jag tycker det är bättre om du lägger mer energi på viktigare saker som tex barnen i Afrika :P

2010-05-07 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0