Tandvänlig mat, inom kort!


Nanna i livets hastighet

Jag och Nanna på stan!
Vi muttar surt över den inbromsande bilen som inte reagerade på vår speedoutrusning
 - Det är va ett övergångsställe ja, Nanna beklagar sig. Jag i min tur ger chauffören en dödens blick med inslag av skuldkänslor!
Väl inne på Systemtet bejakar vi rödvines lager med förstorningsglas, klagar på den sura kassörskan och vi ställer oss frägan: Hur fan kan man jobba i servicebranchen med inställnigen: Jag vill dö.
Några minuter senare möter vi upp Carl och samtalsämnet kretsar kring finalen i "på spåret", kvällens höjdpunkt.

Nu såhär i efterhand, svart på vitt, nattlinnet på och glasögonen på sne: Kommer vi disskutera åderbrock och tandvänliga purér på vårt 40-års kalas?

Kommentarer
Postat av: Rob

packad?

2010-03-13 @ 18:02:04
URL: http://iminthestatesbitch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0