Ingen mjukglass direkt..

Tvätttid..! Har fördrivit tiden med senaste avsnittet av Tyra&Bella-show, med Kissie som besök.. Kisse, så fruktansvärt dum i huvudet. Hennes varumärke bygger på provocering, fine. Är man en förmjuknad tönt som lägger upp bilder på mjukglass vinner man inte många läsare. Men att göra personhopp på personhopp och sitta timmar innan det livesända programmet och berätta i en videoblogg hur hon ska banka skiten ur Tyra? (programledaren) Hon behöver vård, eller en rikitigt bra kompis.  
Om jag är en fantast av allt detta bloggskavller, lever jag tillsammans med en minst sagt lika stor en entusiast.

- Hej, jag har kollat senaste programmet av bella&tyra, med kissie som gäst, heeelt sukt!
- Va? det är inte saaant? Jag är påväg hem, jag kör fortare, ses snart, hej!

Se programmet här


Kommentarer
Postat av: Ida

Såg det också!

Jag blev helt paff! Men jag tycker att de tog alla påhopp på ett bra och moget sätt!

2010-05-14 @ 16:40:16
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0