Aliens i underkjol!



Gick runt på stan för att leta dop-present till mitt kusinbarn. Men det hela slutade i katastrof!!JAG BLIR UPPRIKTIGT SAGT UPPRÖRD!Min tanke var ett oskyldigt litet gossedjur med hårt fastsydda ögon. Men istället fann jag gröna aliens med ett lasersvärd i handen, en åsna med kryssande ögon, död?? och pekbiblar med eva och adam på första sidan.Är detta något jag vill utsätta ett stackars spädbarn för. NOPE

Så jag begav mig mot klädavdelningen.
En söt och praktisk sparkdräkt var tanken, men förmodligen är det so last year att inte ens bebisar får gå klädda i sånt. Det närmsta jag kom var slimmad kroppsdräkt i något blankt tygg så påminnde om en underkjol. Kronan på värket var en fet grön gubbe fastsydd mitt på magen med följande innehåll i en pratbubbla: "Hey i am green" Inte ens en inbiten miljöpartist hade tänkt tanken att klä sin baby i den då materiallet förmodligen dödat ett X antal fiskar i havet.

Kära barn, du kommer få så måånga presenter i ditt liv, så en mindre kan väl kvitta?


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 23:18:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0