Gudrun II slänger Bush i väggen

Årets utländska Låt
Crazy – Gnarls Barkley

Vem sa det först?

  SMHI varnar för orkanbyar och uppmanar allmänheten att hålla sig inne i risk för flygande tegelpannor och fallande träd. Uppmanar även min fader att säga till sin dotter att Harrys är en mycket onödig kvällsaktivitet.
   - Du kommer väl ihåg Gudrun?
Jo vem glömmer hetingen Gudrun, som en frisk fläkt kom hon farande och försatte oss i en strömlös situation, hela 6 dagar! Dessutom bidrog hon till total isolering i två dygn genom trädblockering på vår 4km långa utfart till verkligheten.  Sugen på att återuppliva gammla minnen?
  Så, vad gör en förståndig flicka i en krissituation?
Lyder sin förnuftiga fader och motvilligt stannar hemma.
Eller ignonerar varningssignalerna och festar loss på Harrys?
 Varför ska just jag få fatta alla svåra beslut i världen? George Bush släng dig i väggen!


Kommentarer
Postat av: Felice

Tja mes! Jag har en grym nyhet och ett förslag på G. Börjar med nyheten.. Du vet den läckra inpackningen du har från Lee Stafford? Om du läst Klick idag så skrievr Sofi Fahrman att det var han som klippte henne till page oc hatt hon varmt rekomenderar hans produkter. Ojoj! haha.. Och du, om du inte ska till Harrys ikväll; hör av dig! jag har inget bättre för mig heller isf :P

2007-01-13 @ 16:04:11
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: jessica

ja herregud, du har det verlkigen jobbigt du :P fattade du rätt beslut tror du? är ni inlåsta denna gång?
btw, nog för att gnarls barkley råkade få ett pris och råkade ha en ganska bra låt, men the song of 2006 är ju tveklöst sexy back! :O

2007-01-14 @ 20:17:27
URL: http://jessicapersika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0